Heartstring Bugs


    Wcielamy się w uczennice (ja nazwałam ją Emi). Tak więc rozpoczął się rok szkolny, Emi zaspała na zajęcia. Kiedy śpieszy się do szkoły wpada na małego kosmitę, który jest wirusem (takim komputerowym). Nazywa się Vi, jest na misji badawczej, by zdobyć dobra ocenę w swojej szkole na rodzinnej planecie. Vi dał nam umiejętność widzenia aury/mocy h@x, dzięki czemu potrafimy w jakimś stopniu się oprzeć tej mocy. Tak rozpoczynają się trzy lata, dzięki którym zmieniamy nasze życie i pomagamy Vi.

    Większość gry każemy Emi wykonywać zadania, inaczej mówiąc ustawiamy co Emi robi przez cały tydzień i samo się dzieje xd. Nie martwcie się jednak, pokazują się scenki i spotkania oraz wydarzenia.
    Grałąm dwa razy, podoba mi się Chase, był on moim pierwszym wyborem i jestem zadowolona z wyboru. Potem padło na Lucas'a, nie jest zły ale jakoś mnie nie porwał. Nie udało mi się zdobyć z nim Happy Ending'u xd. Postaram się zagrać też innych chłopaków.
    Gra pokazuje że warto coś zmienić w swoim szkolnym życiu (i nie tylko) Idealna gra na rozpoczęcie roku szkolnego!



_______________________________________________
Link z grą do ściągnięcia: Heartstring Bugs Download
________________________________________________

Walkthrough:
Wybierz sobie chłopaka! Jako że walkrough jest jaki jest po prostu wstawiam stronę gdzie go znajdziecie: Heartstring Bugs Walkthrough


________________________________________________
~!!WAŻNE!!~
*Gry są na windows.
**Wszystkie pliki są w zip, więc trzeba posiadać program do rozpakowywania (7-zip, WinRAR).
***Większość gier wystarczy rozpakować, ale nie które trzeba zainstalować.
****U mnie wszystkie gry działają, jeśli jest jakiś problem z działaniem to nic nie poradzę.
*****Postaram się udostępniać również walkthrough (pomoce do uzyskania pożądanego zakończenia).
******Mała instrukcja i porada (choć nie wszystko musi działać w każdej grze):
-Zapisujcie grę przed wybraniem jakiejś odpowiedzi.
-Przechodzić do następnego tekstu wciskacie normalnie myszką, spacją lub enterem.
-Chcecie przeskoczyć jakiś kawałek wątku który już widziałyście, możecie wcisnąć alt.
-Ominęłyście jakieś wypowiedzi lub teksty, bo kot wskoczył wam na klawiaturę. Wciskacie PgUp i cofacie do momentu który ominięto.
*******Jak znajdziecie jakiś ciekawy tytuł to piszcie w komentarzach lub na SF lub jak same zrobiłyście VN chętnie zagram! Można wysłać mi na maila lub podać link z Download.
********BAWCIE SIĘ DOBRZE I KOMENTUJCIE!

Komentarze