Wielkanoc!!

WESOŁEGO JAJKA!
    Wielkanoc lada dzień wiec postanawiam zrobić notkę i złożyć wam życzenia.

    Życzę wam zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa (ja zawsze kończę mokra zanim kogokolwiek obleje xD) a także odpoczynku w rodzinnym gronie :).
Osobą które coś piszą (i w sumie innym również) życzę weny, energii i zapału do dążenia do celu!

    Następny rozdział pojawi się najprawdopodobniej w trakcie lub po świętach. W sumie rozdział jest prawie skończony, ale muszę dopracować występ (bo raczej głupio będzie jak napisze że wyszli na scena zagrali i zeszli xd).
    Na bloga wstawiłam ankietę, bo chciała bym się dowiedzieć jak trafiliście na bloga i ile was jest (proszę o jednorazowy udział w ankiecie). Zapraszam również do komentowania~

    Jeśli ktoś twierdzi że jajko nie może być wesołe jako dowód można mu przedstawić Togepi'ego xD

Komentarze

  1. Bardzo ładne życzenia! Oraz cudowny Togepi. Przytuliłabym. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój bohater z dzieciństwa ^^ Na takich bajkach jak Pokemon to ja się wychowałam. Ale wracając do Wielkanocy. Wesołego Togepi'ego , smacznego jajka i śniadania wielkanocnego oraz mokrego śmingusa dyngusa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz