Przerwa, przerwa i po przerwie, czyli powrót do działania!

    Przerwę starałam się dobrze wykorzystać. Dokończyłam 2 gry i jestem w takcie Wiedźmina, za żadną książkę jednak nie mogłam się zabrać xd. Pomagałam koleżance nad jej opowiadaniem, można powiedzieć że 1/3 jest moje :). Tak jak wspominałam starałam się skupić na tworzeniu pewnej historii i trochę ją pisałam, ale nie tylko to. Lada dzień pojawi się następny rozdział SF Kastiel, który tylko czeka na udostępnienie!

    Nadrobiłam jedno anime (przy drugim jestem w trakcie) i z 2 mangi (ale przede mną jest dużo do nadrobienia xd). Co do czytania waszych opowiadań, to przeczytałam tylko jedno. Nie martwcie się inne opowiadania zapisałam sobie i jak najdzie mnie ochota to przeczytam :)
Nie rysowałam, ale teraz mam ochotę więc może coś narysuje!
    Cudowałam też nad kodem CSS, by stworzyć nowy wygląd i udało się! (choć myślę że przez jakiś czas mogę wprowadzać jakieś poprawki xd) Jak wam się podoba?

    Niestety zdarzyło się coś niezbyt przyjemnego. Mój kot wypadł przez okno z drugiego piętra ;< nieźle się strachu najadłam. Byłam z nią u weterynarza, a potem na kontroli. Wszystko jest w porządku, ale musimy ją obserwować. Bo niektóre obrażenia po upadku z wysokości mogą się ujawnić po jakimś czasie. Moja kicia biega i bawi się normalnie ale nadal mam na nią oko.

Komentarze

  1. Dzięki za informacje. Wygląd bloga jest kawaii xD Pozdrawiam Marli ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj mi wszystkie nazwy anime które są w wyglądzie bloga! Ale to już w tej chwili! Bo ja nie mam co oglądać z anime. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ze słodkiego flirtu :D
    P.S. Życzę twojej kotce powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz