Przerwa

    Na początek dziękuje za wzięcie udziału w ankiecie! Blog ma 20 stałych bywalców, trochę mało ale nie zapominajmy że Słodkie Uniwersum powoli się rozwija (a ja wraz z nim) :D. Chciała bym by na blogu było więcej opowiadań (nie tylko z SF) i moja w tym głowa by tak było (lepiej nie będę wspominać ile mam zaczętych opowiadań, które stoją w miejscu xd).

    Jako że na razie nie zabrałam się za pisanie dalszych rozdziałów SF Kastiel, postanowiłam że zrobię sobie przerwę. Przerwa będzie trwała do końca Maja i na blogu przez ten czas nie będą dodawane żadne notki.

    W głowie ma pomysł na pewną historię i w sumie chciała bym się na razie na niej skupić. Korzystając z przerwy postaram się przeczytać choć jedną książkę z "góry książek do przeczytania" xd, planuje też przejść kilka gier które jak na razie odkładałam na później (mam też parę innych rzeczy do zrobienia).
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :)

Komentarze

  1. Aż do końca maja?! Jak ja mam wytrzymać? No nic. Mam nadzieję, że ta przerwa wpłynie pozytywnie na bloga i będziesz miała pełno pomysłów.
    Pozdr^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ja tyle chyba nie wytrzymam. Ale mam nadzieje, że wrócisz pełna weny do nas. Dzięki twoim historiom mam też co pisać na blogu. One dodają mi weny. :D Ale ostatnio jej nie mam i nie wiem co napisać oraz nie wiem czy ktoś czyta ,mojego bloga. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj...Szkoda..:( Będziemy czekać:)
    Jak będziesz miała jakiś czas pomiędzy graniem, pisaniem, czytaniem i innymi tam rzeczami to zapraszam na mojego bloga!:) mr11-bvb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To do stałych bywalców dolicz jeszcze mnie :) Ukryta jak ninja - szkoda, ze robisz przerwę ale wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam czytać w piątek SF Kastiel, w sobotę skończyłam. To jest cudooowne! <3 Good job! Czekam na next. ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz