LBA - nominowana po raz drugi!

    Tym razem zostałam nominowana przez sally wayne z bloga Sally Wayne sweet crush. Za nominację dziękuję.
play Tenshi z bloga SF mieszane uczucia też mnie nominowała, ale z faktu że pytania są identyczne nie zrobię nowej notki. Było tam jedno dodatkowe pytanie które znajduje się na końcu tego LBA.
    Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, dzielnie czekacie na następny rozdział i obiecuje że wkrótce będzie wstawiony.

    Bez zbędnych ceregieli zabieram się za odpowiadanie na zadane pytania :)
________________________________________________

Gdyby można było mieć jedno życzenie, jakie było by Twoje?
    Na pewno odpada życzenie sobie więcej życzeń xD. Zażyczyła bym sobie zdrowia i bezpieczeństwa najbliższych. No bo cóż innego? Pieniądze szczęścia nie dają, inne rzeczy można zdobyć wytrwałością i pracą, a jak nie to mówi się trudno i żyje się dalej. Potęga i władza nas światem moim zdaniem jest głupim pomysłem, to nie dla mnie xD.

Kiedy tańczysz, wyglądasz jak...?
    Wyglądam jak ja kiedy tańczę xD Tańczę jak każdy przeciętny człowiek. Co tu więcej mówić, rzadko tańczę i na zawsze z jakimiś koleżankami. W grupie raźniej xD

Co najbardziej lubisz robić?
    Hmm, raczej nie mam jednej rzeczy. Lubię oglądać anime, seriale kryminalne, filmy, grać w gry RPG i Visual Novel, czytać fanficki, mangi no i oczywiście słuchać muzyki^^.

A co Ty byś mi kupiła na urodziny?
    Koszulkę z nadrukiem twojej ulubionej postaci z anime i mleczną czekoladę.

Ulubione skarpety?
    Nie mam swojej ulubionej pary. Noszę stópki, wysokich jakoś nie lubię. Podobają mi się nadkolanówki, mam dwie pary^^

Ulubiony wampir?
    Zero z Vampire knight i Alucard z Hellsinga.

Masz talent?
    Umiem rysować, może nie jakoś cudownie ale coś tam umiem. Innych talentów nie mam albo po prostu ich w sobie nie widzę xd.

Jaką dowolną moc chciała byś mieć?
    "Niech moc będzie z tobą!" Wybieram moc jedi xD

Jaki jest Twój ulubiony dom w Hogwarcie?
    Według quizów należę do Gryffindoru, w swojej opinii stwierdzam że Tiara przydziału nie przydzieliła by mnie do żadnego domu xD. Ale my nie o tym.
Lubię Gryffindor, powód?  Powód jest i to nie jeden.

Ulubione anime?
    Ulala, wymienić mogła bym godzinami. Poprzestanę na Fullmetall Alchemist Brotherhood i Sword Art Online.

Najlepsza postać z anime?
    Bez zwątpienia takich postaci jest ich wiele, jedną z najlepszych postaci jest L z Death Note i Edward Elric z FMA. Według rankingu Anime-planet tych dwóch bohaterów zajmuje 1 i 2 miejsce w top loved characters.

Ile anime obejrzałaś i ile mang przeczytałaś?
    Anime obejrzałam całkiem sporo, bo 343. Sami obadajcie Lista anime/mang. Mang ponad 377 (jest trochę one-shotów), nie wszystko zaznaczałam.
________________________________________________
Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony film animowany?
2. Twoja ulubiona gra to?
3. Jakim mistycznym stworzeniem chciała byś być?
4. Jakie jest Twoja ulubione danie?
5. Masz lub chcesz mieć prawo jazdy?
6. Jaki jest twój ulubiony blog?(podaj link)
7. Igrzyska śmierci czy Niezgodna?(książki lub filmy)
8. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
9. Harry Potter czy Draco Malfoy?/Nataniel czy Kastiel?(uzasadnij)
10. Co zainspirowało Cię do pisania opowiadania?
11. Przy pisaniu rozdziału/opowiadania z czym masz największy problem?

Nominuje:
Raita Dorobou z blogów Wspólny kociołek i Parestezja umysłu
Dragon Animation z bloga Slodki Flirt pamietnik
Maru Mi z bloga Otulona uczuciem
Yumiko Naoki z bloga Zagubiona w milczeniu

Komentarze

  1. Dziękuję za nominację :) pozdrawiam serdecznie ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Hey a gdzie rozdział o Kastielu :"c ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierze! A ja Ci dałam też LBA! No nie mogę! A mogłam doczytać o LBA u sally. Więc chyba też napiszesz nie? I to będzie trzecie LBA. :3 Adres bloga: http://sf-mieszane-uczucia.blogspot.com/ :3 :3 :3 :3 :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Zero ❤❤❤ byłam berdzo ciekawa co napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie rozdzialik ? :( /Niki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz