CZWARTE urodziny Słodkiego Uniwersum!

    Dziś jest 15 grudnia, tak więc blog obchodzi CZWARTE urodziny! Wszystkiego najlepszego! 

    W tym roku pojawiło się tylko 5 notek nie dużo ale zawsze coś, mam nadzieje że przyszły rok będzie bardziej owocny niż ten rok.
Czas na podsumowanie:
-122536 wejść na bloga
-104 postów wraz z tym
-346 opublikowanych komentarzy
-22 obserwatorów, na szczęście to się nie zmieniło xd.
 
   Oby przyszły rok był owocny i pełen weny dla mnie tak jak i dla was. Chciałabym skończyć SFK i zabrać się za coś innego, mam całkiem sporo pomysłów na różne fanfiki z różnych gier, animie, filmów i seriali. Ale o tym może  powiem kiedy skończę pierwszego dużego fanfika którym jest "Słodki Flirt Kastiel" :).

    Wesołych i rodzinnych świąt, oraz pełnego zabawy sylwestra. Niech przyszły rok będzie taki jaki sobie wymarzycie! :D

Komentarze

  1. Witaj kochana,
    Kilka chwil tenu trafiłam na Twojego bloga i, bardzo mi się on spodobał, opowiadanie o Kastielu jest interesujące i wciągające! Czekam na kolejne rodziały z niecierpliwością i, mam nadzieję,że będą pojawiać się troszkę częściej!! Życzę dużo weny i sukcesów.
    ☆Pozdrawiam☆
    ☆Lucyfer☆

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej, bo bardzo dobrze Ci idzie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz