Drugie urodziny bloga!

    Słodkie Uniwersum obchodzi dziś drugie urodziny! Następny rok z życia bloga był całkiem pracowity, mimo kilku przerw jakoś idzie do przodu.
Podsumowanie:
  -40814 wejść na bloga (w lipcu Słodkie Uniwersum odwiedzono 6249 razy)
  -79 (z tym 80) postów (najczęściej odwiedzany post to Słodki Flirt Kastiel - Rozdział 1, odwiedzono go 1208 razy)
  -232 opublikowanych komentarzy (najwięcej komentarzy dorobił się Słodki Flirt Kastiel - Rozdział 24, pojawiło się pod nim 17 komentarzy!) (Komentarz jest czymś ważnym dla Autora, więc zachęcam do komentowania. Zajmie to chwilę, a twórcy doda chęci do pisania!)
  -15 obserwatorów
    Podsumowanie jest o wiele barwniejsze niż w zeszłym roku, mam nadzieje że przyszły rok będzie jeszcze większym sukcesem!
A teraz życzenia z okazji zbliżających się świąt.
    Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w cieple, rodzinnej atmosferze, samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej!
I niech wena będzie z wami xD

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Jestem na blogu od niedawna a już kocham twoje opowiadanie. A przy okazji też życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra! I też przesyłam wiadro, taczkę lub wannę weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę Ci powiedzieć, że zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji tutaj :http://jessica-w-slodkim-amorisie.blogspot.com/2015/12/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dziś zaczęłam czytać twojego bloga. Tak bardzo mnie wciągnął SF, że przeczytałam wszystko w jeden dzień. Opowiadania są wspaniałe! Życzę weny.
    Ps: Cieszę się że nie zrobiłaś czegoś takiego jak wszyscy i nie kazałaś głównej bohaterki dawać prezentu Kastielowi i na odwrót. Oryginalność!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz