Nusantara [+15]

    Tamara zostaje zmuszona do przeprowadzenia się do domu swojego wujka. Kiedy dociera do Dżakarty, gdzie spotkać ma się ze swoim wujkiem, jednak na swojej drodze spotkała gadającego gołębia. Ciekawość kazała jej podążyć za ptakiem który zachęcał ją by za nim poszła, ostatecznie trafia w ślepią uliczkę. Tam spotyka kobietę która wysyła ja do innego świata. Tam zostaje uratowana przed utonięciem i kiedy odzyskuje przytomność odkrywa że w miejscu w którym się znajduje, ludzie mają skrzydła. Tamara uczy się tam żyć i zaprzyjaźnia się z mieszkającymi tam osobami.

Od lewej do prawej: Mitra(Avian), Rama(Avian) i Reksa (Komodo).
    Długo zastanawiałam się kogo wybrać na pierwszy cel xD. Ostatecznie wybrałam Reksa i kiedy w końcu się do niej przywiązał był taki Aww. Powarkiwał i nawet mruczał <3
Na drugi ogień poszedł Mitra, był taki kochany a ile się rumienił <3. Choć zakończenie wyobrażam sobie troszkę inaczej.
Ostatni był Rama, jakoś tak najmniej mi się podobał. Może dlatego że nie był tak słodki jak pozostali xD.
    Gra bardzo fajna i na pewno zagram w nią nie raz :D Tytuł ten został mi polecony (w końcu ktoś mi coś polecił xd) przez ma ja, jeszcze raz Dziękuje za polecenie!

________________________________________________
Link z grą do ściągnięcia: Nusantara Download
________________________________________________

Walkthrough jest w folderze z grą
________________________________________________
~!!WAŻNE!!~
*Gry są na windows.
**Wszystkie pliki są w zip, więc trzeba posiadać program do rozpakowywania (7-zip, WinRAR).
***Większość gier wystarczy rozpakować, ale nie które trzeba zainstalować.
****U mnie wszystkie gry działają, jeśli jest jakiś problem z działaniem to nic nie poradzę.
*****Postaram się udostępniać również walkthrough (pomoce do uzyskania pożądanego zakończenia).
******Mała instrukcja i porada (choć nie wszystko musi działać w każdej grze):
-Zapisujcie grę przed wybraniem jakiejś odpowiedzi.
-Przechodzić do następnego tekstu wciskacie normalnie myszką, spacją lub enterem.
-Chcecie przeskoczyć jakiś kawałek wątku który już widziałyście, możecie wcisnąć alt.
-Ominęłyście jakieś wypowiedzi lub teksty, bo kot wskoczył wam na klawiaturę. Wciskacie PgUp i cofacie do momentu który ominięto.
*******Jak znajdziecie jakiś ciekawy tytuł to piszcie w komentarzach lub na SF lub jak same zrobiłyście VN chętnie zagram! Można wysłać mi na maila lub podać link z Download.
********BAWCIE SIĘ DOBRZE I KOMENTUJCIE!

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh przypadkiem usunełam swój komentarz xD a więc nie ma za co droga Rosier ;-) zagraj jeszcze w fantasie ufufufu ta też jest fajna chociaż troche długawa http://lemmasoft.renai.us/forums/viewtopic.php?f=11&t=5258
      oo a tu jest druga część tej gry http://lemmasoft.renai.us/forums/viewtopic.php?f=11&t=7389
      wybacz że cb tak tymi grami zasypuje xD

      Usuń

Prześlij komentarz