Summoner Sweetheart

Leona/Ezreal wraz z clubem League of Legends postanawiają złapać hakera grasującego w ich ulubionej grze Summoner's Rift. Chcą uratować grę przed zamknięciem i zdobyć nagrodę za usunięcie programu z hakerem.


Od lewej do prawej: Ezreal(postać grywalna), Jason, Daniel, Cyrus.


Od lewej do prawej:
Sharon, Ami, Leona(postać grywalna).

    Cóż, rozczarowałam się trochę tą grą, miałam nadzieję na coś z większą mocą. Mam wrażenie że więcej wysiłku włożono w ładną kreskę postaci niż ciekawość fabuły.
    Z chłopców wybrałam Jason'a, całkiem fajny bohater. Jakbym grała męską postacią to wybrała bym Ami. Z wybrankiem/ą można zdobyć dobre zakończenie bez pokonania hakera. Mi nie udało się powstrzymać hakera i zamknęli grę, ale jakoś protagonista się ty nie przejął xD.
________________________________________________
Link z grą do ściągnięcia: Summoner Sweetheart Download
________________________________________________

Walkthrough (z tym trochę kiepsko):

Jason:
-Soccer Field
-Why the rose?
-Home
-Can't surrender now; we have to prepare to fight!
-Library
-Have you heard anything about the hacker?
-Class
-Class
-Barate Jason to do the right thing.
-LOL (5lv)
-Park
-LOL(2lv)
-Home
-Library
-I'll share it with you.
-LOL(4lv, ucieczka)
-LOL(4lv)
-Class
-Stop beging so vague and spit it out!
-Soccer Field

________________________________________________
~!!WAŻNE!!~
*Gry są na windows.
**Wszystkie pliki są w zip, więc trzeba posiadać program do rozpakowywania (7-zip, WinRAR).
***Większość gier wystarczy rozpakować, ale nie które trzeba zainstalować.
****U mnie wszystkie gry działają, jeśli jest jakiś problem z działaniem to nic nie poradzę.
*****Postaram się udostępniać również walkthrough (pomoce do uzyskania pożądanego zakończenia).
******Mała instrukcja i porada (choć nie wszystko musi działać w każdej grze):
-Zapisujcie grę przed wybraniem jakiejś odpowiedzi.
-Przechodzić do następnego tekstu wciskacie normalnie myszką, spacją lub enterem.
-Chcecie przeskoczyć jakiś kawałek wątku który już widziałyście, możecie wcisnąć alt.
-Ominęłyście jakieś wypowiedzi lub teksty, bo kot wskoczył wam na klawiaturę. Wciskacie PgUp i cofacie do momentu który ominięto.
*******Jak znajdziecie jakiś ciekawy tytuł to piszcie w komentarzach lub na SF lub jak same zrobiłyście VN chętnie zagram! Można wysłać mi na maila lub podać link z Download.
********BAWCIE SIĘ DOBRZE I KOMENTUJCIE!

Komentarze

  1. Ja równiez dosc sie rozczarowalam tą grą. Jedna sciezka (Daniela) wydaje sie byc uszkodzona... I gra duzo sie zacina w walkach... Ech nie polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz