Destiny Voyage

    Skylet (tak nazwałam bohaterkę)wraz z rodziną udała się na siedmiodniowy rejs. Po obiedzie postanawia rozejrzeć się po statku, podczas zwiedzania spotyka kilku chłopaków. Czas szybko jej mija i ponownie ma spotkać się z rodzicami. Wsiada do windy a wraz z nią chłopcy których tego dnia spotkała. Naglę nadchodzi huragan, statkiem rzuca na lewo na prawo i wysiada zasilanie. Skylet wraz z towarzyszami wydostają się z windy, wkrótce odkrywają że jest coś nie tak. Nigdzie nie ma personelu ani gości, ni żywego ducha. Czwórka nastolatków próbuje odkryć co się stało.

    Gra ciekawa i dobrze mi się w nią grało. Pierwszego zagrałam Rayana i nie zawiodłam się, bardzo fajna postać^^ Tylko nie udało mi się zdobyć Secret Ending z Leonem i Eli co mnie trochę zdenerwowało. Jest też czwarty chłopak ale by go odblokować trzeba przejść (chyba) wszystkie Endingi. Tak jak twórcy nie zdradzę kto to, powiem tylko że spotkacie go w grze. Spróbuje zagrać za jakiś czas i jak się uda to udostępnię walkthrough.
________________________________________________
Link z grą do ściągnięcia: Destiny Voyage Download
________________________________________________

Walkthrough:
Wybierz sobie chłopaka!

1. Rayan
-Pearls
-Restore power
-Left
-Why are we the only ones here though?
-Night owl
-Summer
-Rain
-Tea
-Silver
-Pencil
-Polka dots
-Sapphire
-Kisses
-Tails
-Vampires
-Stawberr
-Indoors
-Daisy
-Bath
-Pancakes
-Right
-Straight
-Straight
-Left
-Straight
-Straight
-Accept
-Sit him up
-I'll do it
-Stay put and wait for others

2. Leon

3. Eli

________________________________________________
~!!WAŻNE!!~
*Gry są na windows.
**Wszystkie pliki są w zip, więc trzeba posiadać program do rozpakowywania (7-zip, WinRAR).
***Większość gier wystarczy rozpakować, ale nie które trzeba zainstalować.
****U mnie wszystkie gry działają, jeśli jest jakiś problem z działaniem to nic nie poradzę.
*****Postaram się udostępniać również walkthrough (pomoce do uzyskania pożądanego zakończenia).
******Mała instrukcja i porada (choć nie wszystko musi działać w każdej grze):
-Zapisujcie grę przed wybraniem jakiejś odpowiedzi.
-Przechodzić do następnego tekstu wciskacie normalnie myszką, spacją lub enterem.
-Chcecie przeskoczyć jakiś kawałek wątku który już widziałyście, możecie wcisnąć alt.
-Ominęłyście jakieś wypowiedzi lub teksty, bo kot wskoczył wam na klawiaturę. Wciskacie PgUp i cofacie do momentu który ominięto.
*******Jak znajdziecie jakiś ciekawy tytuł to piszcie w komentarzach lub na SF lub jak same zrobiłyście VN chętnie zagram! Można wysłać mi na maila lub podać link z Download.
********BAWCIE SIĘ DOBRZE I KOMENTUJCIE!

Komentarze

  1. O w tą gre bardzo dobrze mi sie grało. Taka jest lekka i przyjemna fabuła nie jest przytłaczają. Zdecydowanie polecam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz