LBA IV, czyli następna nominacja!

    Do LBA nominowała mnie Domi L z bloga Słodki Flirt Alicji, za co Dziękuję :). No to zabieram się za odpowiadanie na pytania!
__________________________________


Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
    Ogólnie lubię zwierzęta ale moim ulubionym zawsze był KOT, od dzieciństwa podobały mi się te małe istotki.

W jakim miesiącu są twoje urodziny?
    Wypadają czwartego miesiąca roku, czyli w kwietniu.

Jakbyś miała wybrać moc władania jakimś żywiołem, to jaki byś wybrała?
    Z czterech podstawowych jak mniemam. Cóż ogień, większość ludzi wybiera ten element.
A tak nawiasem mówiąc, coś mi się przypomniało LINK, zawsze się z tego śmiałam xD

Wierzysz w magię?
    Czy ja wiem, lubię poczytać horoskop, mieć jakiś szczęśliwy przedmiot, przestrzegam kilka zasad odnośnych zabobonów. Np. 3 razy chuchnąć na znaleziony pieniądz.

O czym teraz myślisz?
    Jak odpowiedzieć na to pytanie xD.

Czy poznałaś kiedyś kogoś, podobnego do postaci z gry Słodki Flirt?
    Nie, ale może to i lepiej xD.

Co myślisz o najnowszym 31 odcinku gry?
    Nim zagrałam dowiedziałam się o amnezji Lysa od przyjaciółki, to już się jej pytałam czy Lys dalej kocha się w Rozie i nie pomyliłam się. Odcinek fajny, na Ninę dalej jestem zła >:C, a Kastiel był świetny <3

Czy jesteś zadowolona z letniego butiku?
    Tak, kupiłam parę rzeczy. Perukę którą chciałam^^, czarne skrzydła, szorty i spódnicę.

Grasz w "sławną" grę Pokemon Go? XD
    Gram, mam 7 level i jestem w Team Blue~

Jak nazywa się twoja ulubione gra?
    Mass Effect! Ale zepsuli zakończenie trylogii xd.

Jaka jest twoja najśmieszniejsza sytuacja tego lata? Opowiedz ją krótko.
    Nic śmiesznego mi się nie przytrafiło, w każdym bądź razie nic takiego nie pamiętam. Dlatego powiem coś co jest śmieszne i zdarza się nagminnie. Przed chwilą mi się to przydarzyło. Wstałam z fotela by pójść coś zrobić w kuchni, jak wróciłam niecałe 2-3minuty później fotel był zajęty przez mojego kota. Małe podsiadło xD.

Nominuję:
1. Ronnie Sheffield z bloga Wspólny Kociołek / Parestezja Umysłu
2. Maru Mi z bloga Opowiem Ci historię miłości
3. Monika z bloga SF inaczej
4. мαℓσναииα ραиι z bloga Chłopaczki z Amorisa
5. Yumiko Naoki z bloga Zagubiona w milczeniu
W poprzednim LBA nikogo nie nominowałam, wiec teraz nominuje aż 5 osób.

Pytania:
1. Jako dziecko oglądałaś Gęsią skórkę? Jeśli tak, to czy bałaś się oglądać?
2. Jaki jest twój nieulubiony kolor?
3. Co byś teraz zjadła?
4. Twój ulubiony zły bohater z bajek Disneya?
5. Grasz w Pokemon Go?
6. Jak nazywa się twoja ulubiona gra nie komputerowa (planszowa)?
7. Twój ulubiony paring z: (Krótko uzasadnij)
  a) Anime
  b) Serialu
  c) Filmu
  d) Gry
8. Co zachęciło cię do pisania bloga?
9. Jak radzisz sobie z brakiem weny?
10. Jakieś plany na resztę wakacji?
11. Tu napisz co chcesz~

The End of the LBA IV xD
Pozdrawiam wszystkich czytelników!

Komentarze

  1. O kurczę! A to Ci zaskoczenie, nie spodziewałam się siebie na tej liście nominowanych XD Dziękuję serdecznie, wkrótce odpowiem na pytania :) Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz